Ms Cinderella berceloteh lagi~~

                                                               ASSALAMUALAIKUM 


Hye,ms cinderella datang lagi..hehe(senyum sambil gigit jari)..Malam nie terajin pulak nak share something dengan korang (terutama girl2 yang sedang merenung entri nie).. Okelah, tadi msa sye teropong2 facebook,saja laaa nak tengok apa yang bebudak facebook nie menyemakkan wall sye dengan status diaorang...Akibat peyakit rajin datang seketika malam nie,jari2 nie pun klik2 laaa status budak2 facebook nie, amboi macm2 yang ditulisnya..
Tetiba2,tertarik hati pula dekat satu status nie...Nak tahu apa dia???? 
memandangkan sye baik hati and nak share dengan korang so sye bagitahu laaa yew.( kesian tengok muka korang yang xsbar2 nak tahu.hehe)

''SILAPNYA SEORANG WANITA ialah::- 
:}Bila dia percaya, maka dia TERLALU PERCAYA...

:}Bila dia menyayangi, maka dia MENYAYANGI SEPENUH
HATI...''

Sye sokong ayat nie, sebagai perempuan sye akui ayat nie memang betul ,hehehe :) bila seorang perempuan itu berjumpa dengan seorang lelaki yang membuat hati dia bunga2 cinta,alahhh macam lagu misha omar 2.. dia akan menyayangi sepenuh hati, dan meletakkan kepercayaan yang tinggi pada lelaki itu..Dan berharap yang lelaki itu pun lakukan benda yang sama kepada dirinya..TETAPI........................?????? 

p/s: nak tahu sambungannyaaa... kena tungu entri yang seterusnya laaa...sye nak chawww dulu ..hehe ^_^ jumpa lagi & selamat malam (MS CINDERELLA)


No comments:

Post a Comment