Raya style aku

Assalamualaikum

    Hye uolls, Ms Cinderella here!!! mesti kamu kamu dan kamu ternanti2kan kemunculan si comel bermata sepet nie kan???kan2???hahaha ( ketawa puas hati dengan perut yang kekenyangan). Actually, aku nak umumkan yang aku akan menyambut Hari Raya Aidiladha kali nie di kampung halaman aku iaitu Kuala Terengganu dengan muka bangganya menaip,macam kau sorang ja ada kampung,hahaha.Disebabkan aku kebosanan aku pun godek2 laaa blog nie.Giloss kau 8 jam dalam kereta,kau nak buat apa?? mati kebosanan aku.
      Untuk raya haji kali nie, tiada persiapan apa2 pun,baju pun main sarung jaa yang raya aidilfitri punya.Helooo... buat apa nak membazir,dah sah2 baju tu masih oke untuk dipakai. Raya tahun depan pun boleh pakai lagi tau,haaaa..kat mana hang nak jumpa perempuan kedekut macam aku nie, lagi boleh sarung,sarung jaaa,,..diajar oleh bonda ku apa itu erti JANGAN MEMBAZIR!!! hahaha

  Di sini,aku nak ucapkan Selamat Hari Raya Aidiladha kepada semua umat Islam di Malaysia dan luar Malaysia,manalah tau kan kot2 laaa blog nie tak terkenal di Malaysia but famous dekat luar negara..hahaha amboi kau jemah berangan kalau boleh nak tinggi ajee..:) sampai sini jewla dulu,tunggu entry seterusnya tentang holiday aku di Terengganu..see u again uolls.

                       
                                                                BUBYE PENANG...

Thanks for reading ( jarijemarikecil)




4 comments:

  1. Bestnya dapat balik kampung ... Ina tak de pun T-T Hati2 di jalan raya.. Hehehhe :D

    ReplyDelete
  2. hye sabrina, heeee... dtang laaa kampung zue,boleh beraya sekali main kejar2 dengan lembu..hehe

    ReplyDelete
  3. betul. jgn membazir. salam aidiladha

    ReplyDelete